میلاد پسندیده

گرافیک، انیمیشن و تصویرسازی

میلاد پسندیده

گرافیک، انیمیشن و تصویرسازی

ببین چقدر فیلم دیدن تاثیرگذار است

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۰۲ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

پسرک آمده می گوید براساس حدیثی از امام صادق (علیه السلام)، حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) در روز دهم محرم (عاشورا) سالی که عدد سمت راستش فرد است ظهور می کند... گفتم خب درست... ادامه داد: و سال 2012 میلادی هم مصادف است با 1433 هجری قمری و 1391 هجری شمسی که هردو عدد سمت راستشان فرد است. در فیلم 2012 هم روز 21/ 12/ 2012 را روز پایان تاریخ اعلام کردند... گفتم حدیث و حساب و کتابتان درباره سالها درست اما چه ربطی به آن فیلم آمریکایی دارد... گفت خب بعد از ظهور، دجال می میرد و آمریکا هم همان دجال است. پس خودش خوب می داند کی می میرد!

گفتم اگر به قول خودت آمریکا دجال است پس هالیوود هم خر دجال است... حالا جنابعالی این همه آیه و حدیث معتبر را رها کردی و داری فریب خر دجال را می خوری؟!... یعنی فیلم 2012 اینقدر معتبر شده؟!

دیدم ساکت ایستاده و دارد من را نگاه می کند ادامه دادم که پسرجون 21 دسامبر 2012 یعنی همان سی ام آذر 1391 یعنی بلندترین شب یلدای تاریخ بشر مصادف می شود با 26 محرم 1434 و نه 10 محرم 1433 که با حساب و کتابتان می شود تاریخ ظهور! اصلاً این تاریخ از بیخ دروغ است... گفتم اگر قرار بر حساب و کتاب باشد براساس حدیث نبوی، دجال باید بین سالهای 2021 تا 2023 از بین برود... فوراً پرید وسط که می دانم کدام حدیث را می گویی و انگشتش را گرفت روی هوا تکان داد که مثلاً دارم محاسباتم را روی تخته سیاه فرضی می نویسم که پس دجال اینقدر سال عمر می کند و سال مرگش می شود 2012!

گفتم آرام تر... چرا اینقدر عجله داری... پیامبر (صل الله علیه و آله) فرمود دجال در زمان حیات من زنده است و در حال منتشر کردن خود در جهان است و روزی که تمام زمین را فراگرفت، چهل روز عمر می کند که یک روز از عمرش یک سال طول می کشد و یک روز دیگرش یک ماه و روز دیگر یک هفته و از آن پس روز های عمرش مانند مردمان زمین خواهد بود... دوستمان گفت من هم همین را می گفتم دیگر.

گفتم اگر فراماسون ها را تنها فرقه ای بدانیم که در طول تاریخ پس از حضرت محمد ادعای حکومت بر جهان را داشتند و سال 900 میلادی و پس از ایجاد لژهای فراماسونری در تمام جهان، خود را علنی به عنوان فرقه ای سیاسی- فرهنگی معرفی کردند و اگر روزهای ویژه عمر دجال را آسمانی بدانیم که در آن صورت هر سال آسمانی 1000 سال زمینی خواهد بود پس روز اول عمر دجال موازی با حکومت هزار ساله بریتانیای کبیر بر جهان است که خر دجال هم آن زمان پول رایج جهان یا همان پوند بود... گفت اما روز دوم که برابر یک ماه است چه؟... گفتم اگر یکبار دیگر بپری در حرفم، دهانت را می شکنم... اِه.
بریتانیا در سال 1918 و با پایان جنگ جهانی دوم قدرت جهانی اش را از دست داد و اگر سال 12 ماه است پس 1000 سال زمینی تقسیم بر دوازده می شود 83 سال زمینی برابر با یک ماه آسمانی که اگر با 1918 جمع کنی می شود 2001 یعنی سال برخورد هواپیماها به برج های دوقلو در روز 11 سپتامبر... یعنی از سال 1918 تا 2001 ابرقدرت حاکم بر جهان آمریکا بود و خرش که همان پول رایج دنیاست: دلار.
دمت گرم دوباره نپردی در حرفم اما می دانم می خواهی بپرسی پس از این به بعد دجال کیست و خرش چیست؟!... بله سال 2001 آمریکا وارد منطقه خاورمیانه شد به بهانه تاسیس خاورمیانه جدید یا به عبارت درست تر "سرزمین موعود" که وسعتش از نیل تا فرات است و خر این دجال نو شکل هم فضای مجازی و رسانه است که یکی از جلوه هایش فیلمسازی است... می بینی که ارباب حلقه ها هم با مضمون قدرت حلقه سلیمان و مبارزه با تک چشم یعنی همان نماد دجال ساخته ی سال 2001 تا 2003 است.

کمی فکر کرد و گفت: تا به حال که خر دجال پول رایج جهان بود پس چطور خرش را به رسانه تغییر داد؟!!... این جمله را با چشم های از کاسه درآمده و همچین طلبکارانه پرسید

جوابش را چنین دادم که دوست گل من آیا ما پول رایج جهانی ای به شکل رسانه ای نداریم؟ آیا پول مجازی نداریم؟ پس این کارت های الکترونیک و عابر بانک و تجارت اینترنتی چیست؟... به تقلید از آن سریال طنز گفت: چی می گی؟!! عجب.
ادامه دادم که اگر تا اینجایش را قبول داری پس هنوز دجال باید به اندازه یک هفته آسمانی و 37 روز عمر کند یعنی اگر یک ماه چهار هفته است پس یک ماه آسمانی که 83 سال زمینی بود تقسیم بر 4 می شود 20 سال و خرده ای که با آن 37 روزی که پیامبر گفت تقریباً می شود 21 سال زمینی. پس 2001 به علاوه 21 می شود 2022 میلادی که ربطی به 2012 ندارد اما مصادف است با 1401 هجری شمسی و 1453 هجری قمری که هردوشان فرد هستند.

با عجله و ذوق گفت پس سال ظهور 2022 میلادی است... و بلافاصله گفتم نه... زمان مرگ دجال المسیح به دست عیسی المسیح سال 2022 شاید باشد... گفت چطور؟!... گفتم این حضرت مسیح است که نظام دجال را نابود می کند و نزول عیسی بن مریم پس از ظهور حضرت مهدی است و گفته نشده ایشان چه زمانی پس از طهور، نزول می یابند و چه زمانی پس از نزول، قیام می کنند و چه زمانی پس از قیام، دجال را نابود می کنند... پس ممکن است ظهور خیلی نزدیک تر باشد شاید همین جمعه بعد... شاید این جمعه بیاید.

گفت جمعه ای که آقا ظهور کند، دهم محرم است ها! ... گفتم بس کن... هم این بحث بی فایده است و هم اینکه دیرم شده، باید بروم سر کلاس.
از او خداحافظی کردم ولی در راه دانشگاه، با خودم می گفتم: بزرگان ما چقدر دقیق ایام ظهور را برایمان ترسیم کردند... همانقدر واضح که خداوند در قرآنش روز قیامت را توصیف کرده است.

  • میلاد پسندیده

نظرات (۳)

خیلی خوب بود.
این مطالب رو میدونستم ولی اینطور جمع بندی شده نخونده بودم.....اجازه بدید لینکش رو بذارم تو پیوند روزانه ام.
پاسخ:
بگذارید
اولین باره که اومدم وبلاگت
خیلی خوب بود
ایدکم الله
ان شاالله
پاسخ:
سپاس
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.