میلاد پسندیده

گرافیک، انیمیشن و تصویرسازی

میلاد پسندیده

گرافیک، انیمیشن و تصویرسازی

طراحی شخصیت برای بازی

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


بچه های نگارخونه ایرانی یه فراخوان گذاشتن برای طراحی شخصیت بازی و منم اینو ارائه دادم:

یه مشت آدمِ خر رفتن به خروتون! سیاره ای دارای یک اتمسفرِ خر سرما!! هسته مرکزی این سیاره بشدت داغه و در جای جای اون سوراخهای آتشفشانی دیده میشه... قهرمانِ خرِ بازی باید از سرخ شدنِ دهانه آتشفشان بفهمه که کدومشون زودتر در حال فورانه... سریع خودشو برسونه و ماگماهای گداخته که بعد خروج از دهانه آتشفشان سریعاً سرد شده و سنگ میشن رو با جفتک بسمتِ دشمنان زمینی پرتاب کنه!!! اگر گلوله ها به آدمها بخوره یک امتیاز داره و اونها رو گیج میکنه... اگر به نزدیکی اونها بخوره، آدمها عقب میرن و این رفتار صلح آمیز هم امتیاز بیشتری داره... هر چقدر نزدیکتر بزنین 10 امتیاز و هرچقدر دورتر از آدمها بخوره، امتیازها کمتر و کمتر میشه... اگر هم خیلی فاصله داشته باشه و نتونه آدما رو دور بکنه، خر افسردگی میگیره و کندتر راه میره... هرچقدر نشونه گیری بدتر باشه و خطاها بیشتر، خر هم کند تر میشه! .......... ویژگی جالب این بازی اینه که چون قهرمان باید جفتک بزنه، صورتش رو به دوربینه و حالات چهره اش بیشتر مشخص میشه و بازیکن بیشتر همذات پنداری میکنه :)

http://negarkhaneh.ir/~miladps3/PicDetail-219885/

  • میلاد پسندیده

نظرات (۲)

خر درون !
اینم استعاره از یه انسانه یحتمل!:|
انسانی که وخت عصبانیت خر میشود!:|
  • مظلوم مقتدر
  • با حاله خوشم اومد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.