میلاد پسندیده

گرافیک، انیمیشن و تصویرسازی

میلاد پسندیده

گرافیک، انیمیشن و تصویرسازی

مرحله بعدی برجام

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ
1- در صدر خبرها داشتیم که باراک اوباما (رئیس جمهور آمریکا) رفته زیر یه مطلب کامنت گذاشته!

 قضیه از این قراره که توی اون مطلب یک پدر تبریزی داستان #زردآلو خریدنش همراه پسرش رو نوشته که بعد از خرید کیسه رو داده پسرش بیاره ولی وقتی رسیدن خونه، زردآلویی وجود نداشته چون پسرش همه رو به افراد توی خیابون بخشیده بوده.

 اوباما هم اومده زیر این مطلب تعریف کرده و گفته همه ما باید مثل این پسر بخشنده باشیم و از این حرفا و خلاصه اینکه #راضیم_ازت


 2- از طرف دیگه در صدر خبرها به نقل از داداش حسن روحانی (رئیس جمهور ایران) داشتیم که ایشون به وزیر صنعتش گفته باید با لحن مناسب و مهربان با منتقدانت برخورد کنی عزیزم!

 لابد از این دروس اخلاق در جلسات هیئت دولت بسیار برقراره... و این فحش و بد بیراه هایی که جناب رئیس و مشاورانش به ملت میگن و اونها رو #لبوفروش خطاب میکنن هم نمونه و مثال های عملی هست که وزرای خوب و گلمون یاد بگیرن اینجوری حرف نزنن وبه منتقدین نگن #بیسواد #بی_شناسنامه #از_جای_معدود_تغیه_شو ی غیره و ذلک...


نتیجه گیری اخلاقی

 1 + 2 = یکی اون سر دنیا پیام #همدلی ملت ما رو دریافت میکنه و ایرانی رو میذاره کنار زردآلو واسه تقدیر ... یکی هم بغل گوشمون ایرانی رو میذاره کنار #لبو واسه تحقیر !!!

 2 + 1 = به نظر میرسه با توجه به اعلام رضایت باراک جون از این اقدام پسرک تبریزی، دولت جهت #اعتمادسازی و کسب #رضایت بیشتر ابرقدرت ها ، طی بخشنامه ای کلیه لبوفروشان را ملزم به تغییر شغل به زردآلو فروشی کند!




  • میلاد پسندیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.